Herën tjetër kur të jeni në një aeroplan, mendoni se sa para keni shpenzuar për biletën tuaj – dhe pastaj imagjinoni sa ka paguar personi pranë jush.
Çmimet mund të jenë shumë të ndryshme. Kjo ndodh sepse çmimet e biletave të aeroplanit janë “jashtëzakonisht të paqëndrueshme”, sipas Scott Keyes, themeluesit i Scott’s Cheap Flights. Gjetja e çmimeve të mira, thotë ai, është bërë një formë arti në vetvete.
“Bileta është ndryshe nga çdo gjë tjetër që blejmë”, thotë Keyes. “Është me çmim unik. Nuk sillet si gjërat e tjera, dhe si rezultat ne përballemi me pasiguri kur blejmë”.
Ju mund të blini një fluturim vajtje-ardhje për 500 dollarë, vetëm për të parë të njëjtat që kushtojnë 250 dollarë të nesërmen. Ose, ju hezitoni ta blini atë biletë prej 500 dollarësh sepse shpresoni që çmimi të ulet dhe përfundoni duke e parë atë të rritet deri në 750 dollarë.
“Askush nuk ka qëllim të rezervojë fluturime të shtrenjta”, thotë Keyes. “Ne përfundojmë duke rezervuar fluturime të shtrenjta”. Arsyeja, thotë Keyes: “Shpesh, njerëzit shmangin blerjet kundër gjykimit të tyre më të mirë, ose lejojnë që mendimet irracionale të përfitojnë prej tyre”.
Prandaj, ai zbërthen disa paragjykime psikologjike dhe mendore që duhet t’i shmangin konsumatorët që kërkojnë bileta fluturimi:
Mos e shtyni
Një nga gjërat më të këqija që mund të bëni gjatë kërkimit të biletave ajrore: të prisni deri në minutën e fundit për të blerë vendet tuaja, duke shpresuar se çmimet do të ulen. “Duke pritur deri në minutën e fundit, me shpresën se do të ketë një ulje, nuk do të arrini në fluturimet më të lira”, thotë Keyes. “Nuk ka asnjë lidhje të vërtetë me realitetin, sepse fluturimet me siguri do të bëhen më të shtrenjta në atë kohë, dhe si rezultat, mund të përfundoni me pagesa të tepërta”.
Kërkimi i biletave ajrore mund të shkaktojë ankth dhe dëshira për të shtyrë procesin mund të jetë joshëse. Keyes rekomandon kërkimin e periudhës gjatë së cilës tentojnë të gjenden tarifat më të mira në fluturime. Nuk është shumë kohë para datës së udhëtimit, as nuk është shumë afër, thotë ai.
Për fluturimet ndërkombëtare, ai thotë se kjo periudhë është midis dy dhe tetë muaj para kohe. “Shumica e linjave ajrore fillojnë të shesin biletat e tyre 12 muaj para udhëtimit”, thotë Keyes. “Por nëse i rezervoni fluturimet tuaja një vit më parë, çmimet në përgjithësi nuk janë të mira”.
Mos u shqetësoni për atë që keni paguar në të kaluarën, ose mos blini nga frika
Shumë udhëtarë i bazojnë vendimet e tyre për blerjen në çmimin që kanë paguar për udhëtimin e tyre të fundit. Shpesh, thotë Keyes, njerëzit janë të gatshëm të blejnë një fluturim të shtrenjtë nëse kanë frikë se çmimi do të rritet edhe më shumë. Ka një arsye psikologjike për këtë: Sipas hulumtimit nga ekonomisti i nominuar për Çmimin Nobel, Richard Thaler, njerëzit rrjedhin dyfishin e sasisë së emocioneve negative nga humbjet, ashtu siç bëjnë emocionet pozitive nga fitimet.
Në kontekstin e biletave të fluturimit, thotë Keyes, kjo do të thotë që udhëtarët mund të humbasin marrëveshjet më të mira nëse mendojnë se të paktën po shmangin rritjet e çmimeve.
Me fjalë të tjera: Mos u mbështetni në udhëtimin tuaj më të fundit si një kuadër reference. Konsideroni nëse jeni të sigurt brenda periudhës së referuar më lartë dhe lejoni vetes të prisni për një çmim më të mirë.