Pse rregulli 10-80-10 është çelësi për të arritur sukses?!

Rregulli 10-80-10 është një shtrirje e parimit Pareto që thotë se 80% e produktivitetit/pasurisë gjenerohet/pronohet nga 20% e popullsisë. Ky raport shpesh vërehet në statistika dhe studime të ndryshme.

Rregulli 10-80-10 e merr këtë parim dhe e zbaton atë në mënyrë më specifike për sjelljen njerëzore. Është gjithashtu i lakueshëm, duke u mundësuar njerëzve të lëvizin midis kategorive. Nëse e zbatojmë atë për një kompani (vetëm si shembull), në thelb, rregulli 10-80-10 duket kështu:

10% Elite shumë produktive – Ky është thelbi i biznesit tuaj. Këta njerëz do të punojnë të gjitha orët që Zoti dërgon për kompaninë tuaj, duke mos lënë gurë pa lëvizur dhe duke gjeneruar produktivitetin/të ardhurat maksimale të mundshme për ju që munden.
80% produktiv – Këta njerëz të bukur përbëjnë shumicën e biznesit tuaj dhe do të punojnë 9-5, duke kryer detyrat e tyre dhe duke mos bërë shumë bujë për këtë. Ata kanë më pak gjasa të ofrojnë risi, por janë të besueshëm, të besueshëm dhe të kujdesshëm.
10% joproduktive dhe sfidues – Këta njerëz janë të jashtëzakonshëm dhe me mëshirë të ulët në numër, por ata krijojnë punë. Ata janë të vështirë, nuk dëshirojnë të punojnë shumë dhe në përgjithësi marrin më shumë nga kompania juaj sesa japin.
Kjo mund të zbatohet edhe në fusha të tjera të jetës. Morali është një shembull tjetër, me shumicën dërrmuese (80%) prej nesh që jemi qytetarë që i binden ligjit, të cilët mund t’i përkulin rregullat herë pas here, 10% janë të mirë në mënyrë të paskrupullt dhe 10% janë kriminelë të jashtëzakonshëm.

Kush doli me rregullin 10-80-10?
Siç u përmend më herët, rregulli 10-80-10 është një rrjedhë e Parimit Pareto, i konceptuar për herë të parë në fillim të shekullit të njëzetë nga inxhinieri civil italian i kthyer në ekonomist Wilfredo Pareto. Ai thjesht vuri re se 80% e pronës në Itali, në atë kohë, zotërohej nga 20% e popullsisë. Shpërndarja e pasurisë, sipas Paretos, ishte e ndarë 20/80 në të gjitha shtresat e shoqërisë. Vendi, mosha, gjinia apo industria nuk kishin rëndësi. Ky parim ende zbatohet.

Më vonë në vitet 1940, Joseph M. Juran (vetë një inxhinier dhe konsulent menaxhimi) zbatoi Parimin Pareto për sjelljen njerëzore me qëllim të përmirësimit të kontrollit të cilësisë, duke pohuar se 80% e suksesit në çdo projekt do të ishte falë përpjekjeve prej 20% të ekipit që punon në të.

Që atëherë, studiues dhe teoricienë të ndryshëm e kanë zgjeruar parimin Pareto në rregullin 10-80-10 – duke vërejtur se 10% janë udhëheqës të vërtetë, 80% kërkojnë udhëzime nga të tjerët dhe 10% veprojnë me dashje në një mënyrë kundërproduktive. 

Si të zbatoni rregullin 10-80-10 për menaxhmentin për të qenë më të suksesshëm
Epo, le të qëndrojmë me modelin e ekipit/forcës punëtore tani për tani: nëse doni të përmirësoni produktivitetin në kompaninë tuaj, ku duhet të përqendroheni? Shumë shpesh, “rrotat kërcitëse marrin yndyrën”. Kjo do të thotë, ne priremi të përpiqemi të rregullojmë atë që është më e prishur në organizatën tonë (përkatësisht 10%) përpara se të kalojmë në më pak të prishura.

Megjithatë, kur e kuptoni se po derdhni burime në vetëm 10% të fuqisë suaj të punës, ajo fillon të duket shumë joefikase. Për më tepër, ai 10% përbëhet nga njerëz që nuk kanë gjasa të ndryshojnë melodinë e tyre (gjithsesi statistikisht). Ju duhet të përqendroheni në 80%. Këtu do të keni ndikimin më të madh dhe ku do të krijoni ngritjen më të madhe në produktivitet. 80% nuk ??janë (natyrisht) plotësisht të barabarta. Disa do të ulen më afër njërës prej 10% të gamës, por kjo do të thotë që ju duhet të jeni në gjendje të rrisni madhësinë e 10% tuaj më të lartë për të qenë më shumë si 20 ose 30%.


Sa ndryshim do të bënte kjo?
Tani, përpara se të mbyllni laptopin tuaj, ta hiqni dhe të filloni të krijoni ide rreth ushtrimeve të krijimit të ekipit dhe ditëve jashtë korporatës, së pari është shumë e rëndësishme të kuptoni metrikën me të cilën matni produktivitetin. Numrat në një fletëllogaritëse ose shkronjat pranë emrit të një personi pikturojnë vetëm një pjesë të figurës.

Ajo që vlerësoni në kompaninë tuaj është unike për ju. Siç po u them vazhdimisht sipërmarrësve dhe pronarëve të bizneseve që unë stërvit, ju duhet të jeni specifik me atë që kërkoni nga ekipi juaj, klientët tuaj dhe universi në përgjithësi. Bëni një pyetje të paqartë dhe do të merrni një përgjigje të paqartë.

Pra, bëni punën për të kuptuar saktësisht se çfarë funksionon për ju dhe çfarë jo. Thjesht të thuash që dëshiron të rriten të ardhurat nuk mjafton. Me sa? Në cilat fusha? Kush do t’i shtojmë vlerë për të rritur shpenzimet e tyre me ne? Ku dhe kë duhet të synojmë për rritje të re?

Kush ju ndihmon të bëheni kjo rritje e dëshiruar e produktivitetit dhe kujt i shërben?
Të armatosur me këtë, do të keni shumë më tepër qartësi për t’i dhënë ekipit tuaj dhe me të cilën të filloni të formuloni një plan veprimi . Ju mund të shikoni se çfarë do të stimulonte ata në 80% që kanë nevojë vetëm për një shtytje të lehtë. Ja ku përpjekja minimale do të japë rezultate maksimale! Pra, filloni atje.

Një sondazh i Gallup i vitit 2014 zbuloi se një e treta e fuqisë punëtore në SHBA ndihej e pamotivuar në punën e tyre, me nivelet më të larta të motivimit të gjetura tek menaxherët. [3]Kjo na tregon dy gjëra:

Së pari, e treta e pamotivuar përbëhet pjesërisht nga ata në kampin 80%, por e gjithë 10% e pamotivuar është gjithashtu aty. Nëse i hiqni (sepse janë ata njerëz), pjesa e mbetur nuk është aq shumë njerëz dhe ata janë në një grup që ende dëshiron të punojë dhe të vazhdojë.
Së dyti, ata që janë në një pozicion drejtues (dmth. ata që ndihen sikur mund të bëjnë ndryshime në kompani) priren të jenë më të motivuarit.
Tani, le të mos ngatërrojmë motivimin me produktivitetin. Mund të jesh aq i motivuar sa të duash, por pa strategji apo drejtim të duhur, do të jesh thjesht një çekiç në kërkim të një gozhde. Megjithatë, ata në menaxhim që ndiheshin më të motivuarit për të qenë produktiv ia vlen të merren në pyetje.

Pse u ndien më të motivuar?
Unë do të parashtroja se përgjigja është shumë e thjeshtë: ata ndiheshin të dëgjuar dhe se mund të ndikonin në ndryshim. Është një pjesë jashtëzakonisht e rëndësishme e psikologjisë njerëzore që ne ndiejmë sikur idetë, mendimet dhe ndjenjat tona dëgjohen nga të tjerët. Kur ndihemi të injoruar, ndihemi të pavlerësuar. Kur ndihemi të pavlerësuar, ne jemi (natyrshëm) të pamotivuar.

Kjo nuk do të thotë që ju duhet t’i bëni të gjithë një menaxher brenda kompanisë suaj. Biznesi juaj mund të jetë një start-up ose vetëm disa njerëz që punojnë nga garazhi juaj i konvertuar. Çështja është, sigurohuni që të gjithë të ndjehen të dëgjuar. Ju garantoj se – veçanërisht në mesin e pjesës së sipërme të 80% – do të shihni rritjen më të madhe të produktivitetit nëse thjesht i dëgjoni. Bëjini ata të ndihen sikur kanë një interes të veçantë në rritjen e biznesit tuaj.

Nëse ata mund të shohin se roli që luajnë është i rëndësishëm dhe i kuptuar nga ju, ata do ta shtyjnë veten të shkojnë më tej, të punojnë më shumë dhe të arrijnë më shumë. Ju duhet ta vendosni veten në vendin e tyre, gjë që na çon në pikën tjetër…

Si të përdorni rregullin 10-80-10 për të përmirësuar suksesin
Mirë, deri më tani ne kemi parë vetëm rregullin 10-80-10 pasi i përket suksesit të grupeve. Por si zbatohet për ne si individë? Çfarë mund të mësojmë prej tij dhe të përdorim në jetën tonë të përditshme?


Ju mund të jeni një tregtar i vetëm ose ndoshta një konsulent – dikush që nuk ka një ekip për t’u mbledhur dhe thjesht u shet shërbimet tuaja të tjerëve. Në atë rast, si funksionon kjo për ju? Ndani veten në 10-80-10. Bëjeni atë sipas detyrave: për çfarë jeni më efikas/i talentuar, në çfarë jeni të mirë dhe çfarë e shtyni vazhdimisht të bëni?

Ja një shembull. Thuaj se je shkrimtar (nga e kam marrë këtë?), dhe je shumë i suksesshëm. Ju kërkohet të shkruani artikuj për shumë botime të shkëlqyera dhe më të mira si LifeHack, ose ndoshta jeni duke shkruar një libër dhe skenari juaj sapo është marrë nga Warner Brothers. Shkrimi është elita juaj 10%. Është vendi ku ju ofroni vlerën më të madhe.

Ndoshta nuk është shkrimi aktual aq shumë sa është krijimtaria, idetë dhe talenti që mund të sillni në shkrimin tuaj. Shkrimi i vërtetë – të ulesh në kompjuter, ta shtypësh atë, të korrigjosh dhe të kapësh gabimet drejtshkrimore/gramatike – është 80%. Sigurisht, ju jeni të mirë në të. Ju jeni kompetent dhe e bëni atë. Por nuk është vendi ku jeni më i fuqishmi dhe zakonisht ju mbaron avulli në një moment gjatë ditës.

Pastaj, këtu është 10%. Këto janë ndoshta detyrat tuaja operative, të tilla si mbajtja e kohës, kontabiliteti, faturimi, korrespondenca, deklarata tatimore, etj.

Nga mund t’i marr këta shembuj?
Pra, ku mund të jeni më efektiv në marrjen e veprimeve që do t’ju mbështesin në përshpejtimin e rritjes suaj? Përsëri, filloni me 80%. Provoni të gjeni mënyra për të përmirësuar përvojën e shkrimit për ju. Ndoshta vëzhgoni veten në një ditë të zakonshme dhe vini re kur bëni punën tuaj më të mirë. Mund të jetë menjëherë pas kafesë së dytë që të qëndroni më gjatë në tryezën tuaj dhe të shkruani me qartësinë më të madhe. Pra, filloni të strukturoni ditën tuaj rreth kësaj.

Sa ju ka kushtuar kjo? Asgjë! Ishte thjesht një rast i riorganizimit të ditës dhe bingos suaj, ju po bëni më shumë nga puna juaj më e mirë në më pak kohë sesa ju desh më parë. Shumë shpejt, pasi të keni shtrënguar ditën në mënyrë që të keni produktivitetin maksimal, do të zbuloni se keni më shumë kohë dhe burime.

Pasi të keni burime më të mira, pasi të keni zënë punë gjithnjë e më të mëdha, do të jeni në gjendje të kujdeseni për atë 10% të poshtëm të bezdisshëm. Mund të ndodhë që ju ta eliminoni atë duke ia transferuar punën dikujt tjetër. Tani që fitoni më shumë për më pak nga koha juaj, pse jo? Thjesht hiqeni atë fare nga ekuacioni.

Mendimet përfundimtare
Rregulli 10-80-10 nuk ka të bëjë me shtimin e strukturave me kreshta ose ndjekjen e rregullave strikte në vetvete. Është thjesht një lente përmes së cilës mund të shikoni sjelljen njerëzore, duke përfshirë edhe tuajën. Arsyeja pse është (ose mund të jetë) çelësi i suksesit tuaj është se ju mundëson të identifikoni ato ndryshime të vogla që mund të bëni që do të kenë ndikimin më të madh dhe do të përshpejtojnë rritjen tuaj më të shpejtë.

Nëse e kategorizon punën tuaj dhe punën e punonjësve tuaj në këtë mënyrë, do të jeni në gjendje të identifikoni më lehtë se ku mund të keni ndikim maksimal me kontributin minimal. Nëse vazhdoni të stërviteni që andej, suksesi juaj do të jetë borë dhe do të keni mbështetjen në vend për ta mbajtur atë.

Related posts

Kumështa – Pija që ju ndihmon për një tretje të shpejtë!

Vera e nxehtë dhe temperatura të larta! Ja sa herë në ditë duhet të bëjmë dush

Luftoni ankthin dhe stresin me lulen e sahatit!